خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/27 - 14:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سرگزی:

وزارت بهداشت تجهیزات پزشکی لازم را به مراکز درمانی زابل اختصاص دهد

نماینده مردم زابل در مجلس گفت: در حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه اعتباری برای ساخت بیمارستان جدید و خرید تجهیزات پزشکی به حوزه انتخابیه اختصاص داده شد که این اقدام بسیار خوبی است و در اختیار مراکز درمانی قرار گرفت تا تجهیزات لازم را خریداری کنند.

محمد سرگزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در بخش بهداشت و درمان حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه اعتباری برای ساخت بیمارستان جدید و خرید تجهیزات پزشکی به حوزه انتخابیه اختصاص داده شد که این اقدام بسیار خوبی است و در اختیار مراکز درمانی قرار گرفت تا تجهیزات لازم را خریداری کنند.

وی افزود: وزارت بهداشت باید برای برطرف کردن مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه گام های اساسی بردارد چرا که در حال حاضر سرانه پزشکی ما بسیار پایین است و نسبت به دیگر شهرها این موضوع مشهود است. لذا دانشگاه علوم پزشکی استان باید در این زمینه رایزنی های فراوانی را انجام دهد تا شاهد کمبودها در این حوزه نباشیم.

نماینده مردم زابل در مجلس گفت: البته ناگفته نماند که با تلاش های انجام شده تجهیزات پزشکی مختلف مثل ام آر آی، سونوگرافی، سی تی اسکن و ... در بیمارستان های حوزه دانشگاه علوم پزشکی زابل مستقر شده است و بیماران در حال استفاده از آنها هستند اما ناکافی هستند که باید این امکانات افزایش پیدا کنند زیرا نسبت به جمعیت منطقه ناچیز هستند.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: همچنین مراکز درمانی زابل هم از کادر درمانی کافی برخورد نبوده است و وزارت بهداشت باید در این زمینه نهایت همکاری را داشته باشد تا برای معالجه به دیگر استان ها و شهرها مراجعه نکنند./

پایان پیام

  • کد خبر : 377209
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار